Menu

2 Mar 2015

Benim Hakkımda

Merhaba,

Benim adım Kremena Koeva. Diyet ve fitness uzmanıyım. İki yıldan uzun süredir diyet ve fitness konularında araştırmalar yapıyorum ve harika sonuçlarını kendimde görüyorum. Ayrıca bu yolla, arkadaşlarıma ve tanıdıklarıma da fazla kilolarından kurtulmaları konusunda yardımcı olabiliyorum. Tecrübelerimi bu site aracılığıyla sizlerle de paylaşmak istiyorum. Sizlere yardımcı olarak forma girmenizi ve kendinizi iyi hissetmenizi sağlamaktan mutluluk duyarım. :) 

Peki, tüm bunlar nasıl başladı? Ben her zaman ince bir çocuktum. Altı yaşıma kadar kahvaltıda, öğle yemeklerinde ve akşam yemeklerinde sadece yoğurt yermişim. Midem diğer yiyecekleri reddetmiş. Daha sonraları, diğer yiyecekleri yemeye başlamışım; fakat, sadece küçük miktarlar olarak. Gençlik yıllarımda kahvaltıda 1 dilim tereyağlı ekmek ile kahvaltı edip, öğle yemeklerinde sadece çikolata, waffle ve patates cipsi yerdim. Günde birkaç fincan kahveyi, 3-4 kaşık şeker eşliğinde içerdim. Hatta bu nedenle arkadaşlarım, Sen şekeri, kahveyle içiyorsun; kahveyi şekerle değil. :)” derlerdi. Günün sonundaysa küçük bir kalıp peynir ya da biraz daha patetes kızartması yerdim. Spor yazmazdım. Spor yapmama nedenim, 13 yaşımda geçirmiş olduğum bir kaza nedeniyle, omurgamdaki travmadan kaynaklı olarak doktorların yasaklamasıydı. Yine de, kilo almamamın nedeni fazlasıyla aktif bir kişi olmamdan kaynaklı. Hem, bu listeye sigarayı da dahil edince, tahmin ettiğiniz gibi fazlasıyla sağlıksız bir hayat sürüyordum.

Bu, ta ki yeme düzenimi düzeltmem gerekliliği nedeniyle, daha besleyici ve kaliteli yiyecekler yemeye ve kendime iyi bakmaya başlayana dek sürdü. Fakat, ilk seferde fazlasıyla kilo aldım. Hayatımda ilk kez 65 kiloya ulaştım ve kendimi fazlasıyla şişman hisstememe neden oldu. Daha önce, hiç diyet yapmamıştım ve diyetler hakkındaki görüşüm herkesin aç kalarak, şişman olmaya devam ettikleri şeklindeydi. Yine de, ben eski sıkı vücudumu geri istedim ve birkaç diyeti deneme kararı aldım. Fakat, bunların bana faydaları kısıtlı süreler şeklinde oldu. Hiçbirinden uzun süreli bir fayda görmedim. Ayrıca, bir süreden sonra tekrar şişmanlamaya tekrar başladım. Aynı meşhur yo-yo etkisinde olduğu gibi. :) Bu da beni, sağlıklı ve hakikaten işe yarayacak diyetler arama arayışına ve spor yapmaya sürükledi.

Bu arayış esnasında, neden sadece bir diyetle kilo veremediğimi ve neden diyeti yaparken, spor da yapmam gerektiğini öğrendim. Fakat, hayatınızda önem ve ilgi göstermeniz gereken birçok durum varken, bir spor salonuna, haftada bir saat bile harcamak mümkün olmayabiliyor. Bu nedenle de, evde nasıl spor yapabileceğimin yolları aramaya başladım. Sadece kişinin kendi vücut ağırlığını gerektiren ya da eşyalar sayesinde yapılabilecek egzersizler ve aerobik hareketleri buldum.

Zamana ve mekana bağlı olmadan antrenman yapmanın gerekliliğini fark edene dek, hiçbir şeyin faydası olmadı.


Kişinin kendi vücut ağırlığıyla çalışması, Birleşik Devletler ordusunun bir yöntemi olup, beklenmedik koşullar altında, vücudun sağlam ve güçlü olmasını sağlayan yüksek fonksiyonlu bir antrenmandır.

Kendi vücut ağırlığım ile çalışmaya ilk başladığımda, tek bir şınav bile çekemezdim; antrenman sonrası bacaklarımı kımıldatamazdım ve 10 çömelme hareketinden(squat) sonra bacaklarımda bir hafta boyunca et kırığı oluşurdu. Fakat, zamanla hırslandım ve kendi ağırlığımla çalışmanın sonuçlarını görünce daha da sıkı çalışmaya başladım. Bu andan sonra, hissettiğim enerji mükemmeldi.

Otuz dört yaşımdayım ve kendimi genç ve seksi hissediyorum.


Yine de, istediğim kadar esnek değilim; fakat, bunun üzerinde çalışmaya devam ediyorum. Ağırlık olarak, gençlik yıllarımdaki ile aynıyım. Tek bir farkla. Artık güçlüyüm. :) Vücudum, vücut geliştiriciler gibi kaslı değil ve bunun olmasını da hiçbir zaman istemedim.

Vücudum ile kendime güven duyuyorum; fakat, sakın ağırlık kaybedince, kendinize güveninizin yerine geleceğini ya da daha mutlu olacağınız düşünmeyin. Hayır! Mutluluk, kişinin içinden gelir...

Eğer, gücünüzü arttırmak ve sağlıklı beslenmek için kendinizi motive ederseniz, buradaki başarınız hayatınızın diğer alanlarını da etkisi altına alacaktır. Bu sayede mutluluk duyacak, başarılı olacak ve sevgi hissedeceksiniz. İşte, size bunu garanti edebilirim.

Hayatınız boyunca sahip olmuş olduğunuz en iyi vücuda sahip olacağınızın, sözünü size veriyorum!

Lütfen soru sormaktan ya da kendi fikirlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Sayfamda paylaşamak üzere, fotoğraflar çekip, videolar hazırlayacağım ve bu sırada, bulmuş olduğum püf noktaları, ip uçlarını, yemek tariflerini ve daha birçok şeyi sizlerle paylaşacağım.

Okuyarak, vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.


Kremena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder